trinna-on-tour.reismee.nl

Bloggie 9

¡Buenas noches!

Daar ben ik alweer na een week! De reden dat ik nu alweer een bloggie plaats heeft alles te maken met het nieuws dat ik afgelopen donderdagmiddag te horen gekregen heb.... Jullie kunnen het misschien al wel raden, maar ik heb eindelijk een mailtje van de hotelschool ontvangen na 2 maanden! Ik weet niet of de uitroeptekens al iets verklappen, omdat deze misschien een ietwat blije toon aan de zinnen kunnen geven, maar dit nieuws heeft dan ook een hele blije lading. Ik ben namelijk AANGENOMEN!!!!!!! Ik mag in september beginnen op de hotelmanagement school in Maastricht, dus helaas (of juist niet voor sommigen) zal ik dan weer een stuk minder in Vessem zijn. :( Hoewel ik dit wel jammer vind ben ik heeeeeeeel blij dat ik dit jaar wel ben aangenomen en dat ik lekker naar Maastriech ga!!! 

Verder kon je me de afgelopen week vaak in de sportschool vinden, aangezien ik weer een echte #fitgirl probeer te worden. Ook heb ik weer veel gefacetimed en heb ik veel tijd op school of in het appartement doorgebracht, omdat het weer de afgelopen tijd behoorlijk tekeer ging. Bijna de hele week hebben we met code rood te maken gehad, waardoor het naast het naar de sportschool gaan niet heel aantrekkelijk was om eropuit te gaan. Gelukkig wordt het weer de aankomende week weer een stuk beter waardoor ik als het goed is weer van het zonnetje kan gaan genieten. 

Donderdag ben ik trouwens weer naar een intercambio geweest, maar deze keer vond ik er niet heel veel aan. Ik zat niet echt bij hele gezellige mensen en was ook gewoon een beetje moe. Maar goed ik ben er niet dommer op geworden en had op dat moment ook niet echt iets te klagen. Hoe kan het ook anders als je die middag van tevoren te horen hebt gekregen dat je bent toegelaten op de school waar je graag heen wil!

Verder heb ik niet heel veel nieuws te vertellen over de Europeanen situatie. Ik merk wel dat er weer steeds meer Europeanen binnen komen druppelen dus wie weet komt het nog goed. Ik heb daar wel vertrouwen in. Hostoma zei trouwens ook nog dat we eind januari een nieuw Belgisch huisgenootje krijgen! Ik weet niet precies wanneer ze komt, maar ze blijft tot juni en is ook 17 jaar, dus als ze nou ook Nederlands spreekt en het goed klikt zou dat helemaal top zijn. Dan zou ik totdat ik hier weg ga in principe gewoon gebakken zitten! We gaan het mee maken en ik hoop natuurlijk gewoon op het beste.

Dit was mijn snelle update weer. Ik denk dat dit een stuk aantrekkelijker is om te lezen omdat het geen verslag van 10 kantjes is, dus ik probeer dit weer vol te houden. In ieder geval weer bedankt en tot de volgende keer!

¡Hasta luegoooo!! :)


Reacties

Reacties

Hannie

Gefeliciteerd Trijn!! ?
En je schrijfstijl maakte de 10 kantjes goed te lezen?

Oma Annie

Altijd leuk Trijn een verhaal over wat je zoal meemaakt.

Oma Toos

Hola Trijnemijn. Soy alegro que vas al escuela de hoteles en Maastricht. Es bueno para mi que tu aprendes espanol. Puedes hablar con mia in poco. Es bueno?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active